Η εικονική περιήγηση σε αριθμούς
Η εικονική περιήγηση θεωρείται ένα από τα χρησιμότερα εργαλεία διαδικτυακού marketing. Με την ενσωμάτωσή της σε γνωστές εφαρμογές όπως αυτή της Google Maps και Google Street View, τα οφέλη και οι τρόποι πρόσβασης σε αυτές, πολλαπλασιάστηκαν. Από έρευνα της Google σε δείγμα 1.200 ατόμων προέκυψε ότι:
Δύο στα τρία άτομα ζητούν περισσότερες εικονικές περιηγήσεις στο διαδίκτυο.
- δύο στους τρείς (67%) επιθυμούν περισσότερες καταχωρήσεις επιχειρήσεων με εικονική περιήγηση.
Οι εικονικές περιηγήσεις διπλασιάζουν την πιθανότητα να σας επιλέξουν οι πελάτες σας.
- Όσοι βλέπουν μία καταχώρηση με εικονική περιήγηση έχουν διπλάσιες πιθανότητες να ενδιαφερθούν να κάνουν την κράτησή τους σε αυτή την επιχείρηση. Συγκεκριμένα για τις ηλικίες 18-34 ετών οι δυνητικοί πελάτες είναι κατά 130% πιθανότερο να κάνουν την κράτηση βασιζόμενοι στην εικονική περιήγηση.
Η μηχανή αναζήτησης της Google είναι η πρώτη σε προτίμηση για τοπικές αναζητήσεις.
- Κατά την αναζήτηση εστιατορίων και ξενοδοχείων στο Internet, το 62% των ενδιαφερόμενων προτιμούν τη μηχανή αναζήτησης της Google.
Πηγή: https://www.google.com/maps/streetview/trusted/
Σε άλλη έρευνα, της VFM Leonardo Inc. το έτος 2010, 590 ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχείων ανέφεραν ότι οι εικονικές περιηγήσεις ξενοδοχείων (σε ποσοστό 66%) ή συγκεκριμένα πανοραμικές φωτογραφίσεις 360ᵒ ( σε ποσοστό 49%) είναι μεταξύ των πέντε αποδοτικότερων εργαλείων διαδικτυακού marketing στη διάθεσή τους. Η δημοφιλότητά τους στο κοινό είναι τεράστια και εκτιμάται ότι πέντε εκατομμύρια εικονικές περιηγήσεις παρακολουθούνται κάθε έτος σε όλο τον κόσμο.